loading...
دانلود کتاب |انشا |تحقیق درباره ی|مقاله
محسن بازدید : 844 چهارشنبه 25 آذر 1394 نظرات (0)

جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا|تصاویر عکس فیلم ماجرا جزئیات

فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
 

خبرگزاری مهر: فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.

حسین ملک خدایی در تشریح جزئیات درگیری‌های عصر روز گذشته بهبهان در استان خوزستان اظهار کرد: برخی اهالی روستایی به نام شهرویی در شهرستان بهبهان به علت آنچه جذب نشدن جوانان این منطقه در پروژه ساخت پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ عنوان کرده‌اند اقدام به بستن جاده منتهی به این واحد صنعتی کرده‌اند.

وی افزود: وقتی مأموران نیروی انتظامی برای باز کردن راه و حل مشکل وارد منطقه شده‌اند، متأسفانه افراد تجمع‌کننده به‌سوی مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده‌اند که این منجر به درگیری شد.

ملک خدایی عنوان کرد: متأسفانه در این درگیری‌ها یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: با وجود درگیری‌ها صورت گرفته، خوشبختانه آرامش به‌سرعت در منطقه حکم‌فرما شد ولی تعدادی از مسببان این حادثه از سوی مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند.

ملک خدایی عنوان کرد: بررسی جزئیات بیشتر این درگیری در دستور کار شورای تأمین این شهرستان قرار گرفته است.

پالایشگاه گاز بید بلند ۲ به‌منظور فرآورش روزانه پنج میلیون مترمکعب گاز، تولید یک‌میلیون و ۵٠٠ هزار تن اتان برای تحویل به پتروشیمی گچساران، همچنین تولید یک‌میلیون و ۵٠٠ هزار تن گاز مایع (ال. پی. جی) و ۴٠٠ هزار تن مایعات گازی در شهرستان بهبهان در حال ساخت است.

این طرح از تأمین‌کنندگان اصلی گاز اتان است که خوراک اصلی مجتمع‌های پتروشیمی کشور است و می‌تواند خوراک موردنیاز طرح‌های آینده پتروشیمی را تأمین کند.



آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان

خبرگزاری میزان: فاضل محمد پور دادستان بهبهان درباره آخرین جزئیات درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی اظهار کرد: برخی از اهالی روستایی به نام شهرویی در شهرستان بهبهان که در کنار پالایشگاه گاز بیدبلند2 بودند خواهان استخدام بودند که این موضوع مربوط به ماه‌های گذشته بود که متاسفانه روز گذشته این درگیر سبب کشته شدن یک نفر و مجروحیت 2 نفر شد که یکی از مصدومان از سربازان وظیفه بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که سه نفر از معترضان در مقابل پالایشگاه در تجمع اولیه دستگیر شدند، گفت:  بعد از حادثه تیر اندازی دستگیری صورت نگرفته است و تحقیقات در مورد شناسایی عوامل بروز این حادثه همچنان ادامه دارد.

محمدپور بااشاره به این‌که اهالی این روستا سه روز در مقابل درب پالایشگاه گاز بیدبلند2 تجمع کرده‌اند و مانع باز شدن درب پالایشگاه و عدم شروع به کار  آن شدند،افزود: ماموران بلافاصله برای متفرق کردند خاطیان به سمت درب پالایشگاه رفتند که عده‌ای از این افراد جاده اصلی بهبهان به رامهرمز را مسدود کرده و برای خودروهای عبوری ایجاد مزاحمت کردند. همچنین این افراد که مسلح بودند، اقدام به شلیک به سمت ماموران کردند.

 

 

آیا منظور شما این بود؟: جزئیات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

    جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - Bartarinha.IR ...
    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی

۴ ساعت پیش - خبرگزاری مهر: فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - صفحه نخست
asredena.com/fa/news/21807/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران-ناجا
۳ ساعت پیش - عصردنا : فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد. حسین ملک ...
تصاویر برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجاگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا

تصاویر بیشتر برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - دبلیو خبر
wwwkhabar.ir/5164551
۴ ساعت پیش - فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزییات درگیری بهبهانی ها با ماموران ناجا - خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/15217779
۴ ساعت پیش - خبرگزاری مهر: فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزییات درگیری بهبهانی ها با ماموران ناجا - تی نیوز
tnews.ir/news/5B5A53915083.html
۳ ساعت پیش - عصردنا : فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد. حسین ملک ...
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - سی ای سی نیوز
seeisee.ir/fa/news/2382611/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران-ناجا/
۴ ساعت پیش - فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزئیات درگیری بهبهانی هاباماموران ناجا - ناطقان
nateghan.ir/fa/news/36195/جزئیات-درگیری-بهبهانی-هاباماموران-ناجا
۴ ساعت پیش - فاضل محمدپور گفت: درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی یک کشته و دو ... جزئیات درگیری بهبهانی هاباماموران ناجا ... پربازدید ها.
ArtOnlines - جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
www.artonlines.com/news/.../جزییات_درگیری‌_بهبهانی_ها_با_ماموران_نا...
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا. ... فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی ...
جزئیات درگیری در بهبهان
nilo-picture.rozblog.com/post/150
۲ ساعت پیش - فاضل محمدپور گفت: درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی یک کشته و دو .... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - صفحه نخست ...
برچسب: جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - سایت ...
josar21.ir/tag/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران/
ad_1] :سایت خبری جوسار ۲۱ وب سایت آفتاب: تصویری… آخرین مطالب. img · علت تیراندازی در مترو نیروی هوایی تهران مشخص شدسایت خبری جوسار۲۱. ad_1] :سایت ...
یک کشته و دو مجروح در درگیری‌های بهبهان | فیدگاه - آخرین ...
feedgah.com/item/6/.../یک-کشته-و-دو-مجروح-در-درگیری-های-بهبهان/
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا. فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر ...
درگیری ماموران نیروی انتظامی بهبهان - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=درگیری+ماموران+نیروی+انتظامی+بهبهان+
جزئیات حادثه تیراندازی شب گذشته بهبهان از زبان فرماندار ... درگیری مامور پلیس با پزشک اورژانس در بیمارستان امام خمینی .... وی افزود: با بررسی ماموران پلیس مشخص شد محموله این تریلی ها قاچاق و فاقد مجوز گمرکی است که به همین منظور خودروها به ...
جزئیات درگیری در بهبهان همراه با تصاویر
sarbehava.ir/1394/09/25/1486
۲۰ دقیقه پیش - رین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان www.fardanews.com/fa/news/473215 1 hour ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - صفحه نخست.
آغاز طرح نظارت بر قیمت ها ویژه شب یلدا-صدا و سیما|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=آغاز-طرح-نظارت-بر-قیمت-ها-ویژه-شب...
آغاز طرح نظارت بر قیمت ها ویژه شب یلدا-صدا و سیما|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا · چرخنده و خرازی در صدر!
درگیری ماموران نیروی انتظامی بهبهان
iruni.ir/search/?q=درگیری+ماموران+نیروی+انتظامی+بهبهان
به گزارش فارس، در درگيري شب گذشته ماموران نيروي انتظامي با اشرار مسلح، استوار یکم ... تله انفجاری تروریست ها در قصر قند یک مامور را به شهادت رساند .... خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامي شهرستان بجنورد جزییات درگيري بین چند نفر در چهارراه ...
درگیری در بهبهان - خبر روز
khabareruz.itubg.com/search/?q=درگیری+در+بهبهان
حسین ملک خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات درگيري‌های عصر روز ... افراد تجمع‌کننده به‌سوی مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده‌اند که این منجر به درگيري شد. ..... فرمانده ناجا با اشاره به عضویت پلیس در شورای عالی فضای مجازی و همچنین ... در این درگيري ها جیره خوران متجاوزان به یمن به رهبری «حمود المخلافی» و یک گروه ...
واکنش کیومرث پوراحمد به فیلم زندگی اش
www.chaharah.com/News/.../واکنش-کیومرث-پوراحمد-به-فیلم-زندگی-ا...
۴ ساعت پیش - ... جزییات درگیری بهبهانی ها با ماموران ناجا · منع تبلیغ موادغذایی آسیب رسان؛ ... مخاطب با «به خاطر کیومرث» در زندگی فردی و سینمایی این کارگردان ...
تیراندازی شهرویی ها به ماموران - خبر
khabargozari.xyz/search/?q=تیراندازی+شهرویی+ها+به+ماموران
۱۰ ساعت پیش - ... شهرویی ها به ماموران. درگیری اهالی روستای شهرویی بهبهان با ماموران نیروی انتظامی ... جزئیات این حادثه در... بازداشت عامل ... متهم با مشاهده مأموران انتظامی اقدام به فرار کرد که ماموران پلیس با تلاش حاضران در صحنه وی را دستگیر کردند.
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
آیا نگران هستید که همکاران و مدیران سازمان درک درستی از چالش ها و دلهره های کاری شما نداشته ..... جزییات درگیری ساکنان روستای شهرویی بهبهان با مأموران نیروی انتظامی ...
جزییات تیراندازی قاچاقچیان مسلح به ماموران ناجا/ انتقال مواد ...
www.yjc.ir › اجتماعی › حوادث و انتظامی
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با استفاده ... وی گفت: ماموران بلافاصله با گرفتن موضعی مناسب با قاچاقچیان درگیر شدند و پس از یک ساعت ... تیراندازی به عزاداران بهبهان از شایعه تا واقعیت؟ ... تردد روان در راه ها/بارش برف اکثر استان ها را سفید پوش کرد.
تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان - پارس
www.parsnews.com/.../316983-تشریح-آخرین-جزئیات-درگیری-شب-عاش...
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان ... در شب عاشورا حوالی خیابان شریعتی شهرستان بهبهان با همدیگر درگیر می شوند ... موسوی بیان کرد: افرادی که در این درگیری حضور داشتند بلافاصله توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر شده اند ... هشدارهای مرزبانی ناجا به زائران عتبات ... اخبار سیاسی سایر رسانه ها.
یک کشته و دو مجروح در درگیری‌های بهبهان - تهران پرس
tehranpress.com/fa/...details/.../یک-کشته-و-دو-مجروح-در-درگیری‌های-بهب...
۵ ساعت پیش - به گزارش تهران پرس، حسین ملک خدایی در تشریح جزئیات درگیری‌های عصر روز سه‌شنبه ... شهادت مأمور ناجا در سیستان با تله انفجاری ... می سازد ضرب العجل شهرداری و ناجا در جمع آوری کارتن خواب ها اخرین اخبار علم و فناوری امروز+دانلود ...
جزئیات تيراندازی سارقان به مأموران ناجا در گلپایگان / ۵ شهید ...
www.mehrnews.com/.../جزئیات-تيراندازی-سارقان-به-مأموران-ناجا-در-گل...
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جزئیات تيراندازی سارقان به مأموران ناجا در گلپایگان / ۵ شهید و۷ مجروح ... پس از وقوع اين درگيري طرح مهار در گلپايگان با حضور جانشين فرمانده انتظامي اين ... شده را در حوالي روستاي " در " کشف کردند که در بررسي ها مشخص شد راننده نيسان براثر ... افتتاح کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه خاتم الانبیا بهبهان ...
[آموزش] دانلود LINQ with C Essential Training آموزش زبان ...
irannp.com/.../in_p30download.comr5.lfar5.lentryr5.l61923r5.l151216r...
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا; » شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (201) ... کالا در کشور; » همايش وحدت حوزه و دانشگاه در ساري با حضور رئيس دستگاه قضا ...
بیانیه نهایی آمانو درباره PMD ایران - تیتر24 - Titr24
www.titr24.com › خبر › سیاسی › بیانیه نهایی آمانو درباره PMD ایران
۱۶ ساعت پیش - روز اجرای برجام زمانی است که آژانس با راستی آزمایی اقدامات ایران تائید کند که این کشور تعهدات تعیین ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا.
کلیف»، | بدون مرز
bedunemarz.ir/?tag=کلیف،
برترین ها: نام اصلی: کلارنس لروی وان کلیف جونیور تولد: ۹ ژانویه ۱۹۲۵ – سومرویل, ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا · ورود سر زده «اشتون کارتر» به عراق ...
درگیری 3ساعته پلیس با اشرار - تور
tour.arifun.in/t1443482_درگیری-3ساعته-پلیس-با-اشرار
فرمانده انتظامی سیستان با تشریح جزییاتی از حمله ناکام اشرار مسلح به ساختمان اداره. ... شب گذشته در درگیری اشرار مسلح با ماموران نیروی انتظامی در منطقه ایرانشهر یکی از. ... شش کشته و شش زخمی نتیجه ساعت ها تعقیب و گریز پلیس با سارقان مسلح بانک در سه ... اخرین اخبار از درگیری مسلحانه و شهادت یک مامور ناجا در درگیری با و.
یک کشته و دو مجروح در درگیری های بهبهان - تی نیوز
212.16.76.92/news/6A4053905392.html
این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید.
۳ ساعت پیش - وی افزود: وقتی مأموران نیروی انتظامی برای باز کردن راه و حل مشکل وارد منطقه ... فرماندار بهبهان عنوان کرد: با وجود درگیری ها صورت گرفته، خوشبختانه آرامش به ... ملک خدایی عنوان کرد: بررسی جزئیات بیشتر این درگیری در دستور کار ...
درگیری با قاچاقچی و زخمی‌ شدن مامور انتظامی در سردشت
ostanha.tabnak.ir/.../درگیری-با-قاچاقچی-و-زخمی‌-شدن-مامور-انتظامی-در-س...
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرخنده‌زاده ادامه داد: در همین حین مامور نیروی انتظامی با فداکاری و ازخودگذشتگی خود را از درون ... وی، جانفشانی مامور ناجا به نام رضا اسدی زارعی در دفاع از امنیت و آرامش مردم را قابل تقدیر ... از «جزئیات جدید مرگ پزشک ایذه ای» تا «دلیل اصلی مشکلات خوزستان» ... واکنش قاطع فرماندار اهواز به اتهام زنی ها علیه افراد و مسئولان.
iranhadese.ir | شهادت یک مامور ناجا در حوالی ریگان
www.iranhadese.ir/1394/09/08/شهادت-یک-مامور-ناجا-در-حوالی-ریگان/
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... یکی از ماموران نیروی انتظامی این شهرستان در درگیری با اشرار خبر داد. ... عباس احمد‌پور بیان داشت: ماموران انتظامی با استفاده از علائم هشدار دهند ... فرمانده نیروی انتظامی ریگان عنوان کرد: تلاش ماموران نیروی انتظامی ... می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟ ... جزئیات تصادف مینی‌بوس زائران در عراق از زبان مصدومان...
عصر ما | اخبار ایران و جهان
asre-ma.ir/
حجت‌الاسلام حسن روحانی عصر امروز در تماس تلفنی با محمد بوهاری رییس‌ جمهوری نیجریه به ... های مختلف، پرهیز از تشویش اذهان عمومی از سوی افراد مختلف و رسانه ها و طرح سخنان . .... سردار اسحاقی ، جزئیات درگیری ساکنان «روستای شهرویی» بهبهان و مأموران ...
درگیری مسلحانه با پلیس در جنوب تهران
life.shafaqna.com/FA/hashtag/درگیری
مضرات پوشیدن گن و ساپورت در خانم ها .... درگیری‌های بهبهان قومی بوده است/ دستگیری مسببان حادثه ... درگیری مسلحانه اشرار و مأموران ناجا در ایرانشهر/شهادت یکی از مأموران ... رئیس پلیس پایتخت، جزئیات شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان را ...
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری ... - اولین
www.news.mohajerplus.com/.../149800_جزئیات-حادثه-تیراندازی-شب-عا...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای 6 مصدوم برجای گذاشت/اخلالگران دستگیر شدند ... گفتنی است گشت عملیاتی بسیج با همکاری ماموران انتظامی توانستند کلیه اخلالگران نظم ... اسامی شهدای ناجا در حادثه تروریستی نیک‌شهر اعلام شد ... شیوه نامه ی اجرای جشنواره ها با رویکرد درس پژوهی.pdf | 4.
درگفتگوبا سردارحبیبی :جزئیات درگیری مرزبانی ناجا با ...
raaknews.com/.../درگفتگوبا_سردارحبیبی_:جزئیات_درگیری__مرزبا...
۲۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درگفتگوبا سردارحبیبی :جزئیات درگیری مرزبانی ناجا با اشرار+تعدادشهدا ... این مسئول ادامه داد: در این درگیری دو نفر از مرزبانان به درجه رفیع شهادت نائل آمد، .... انتخابات شهرستان در برخورد با تخلف کاندیدای احتمالی; ; حمایت جوانان بهبهانی ... ماجرای کلیپ کتک خوردن مامور نیروی انتظامی به اتهام سواستفاده از زنان و ...
جزییات تیراندازی قاچاقچیان مسلح به ماموران ناجا/ انتقال مواد ...
www.zamoone.com/news/135567
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استان‌ها · عناوین کل اخبار استان ها ... جزییات تیراندازی قاچاقچیان مسلح به ماموران ناجا/ انتقال مواد در پوشش خانوادگی ... فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد ... وی گفت: ماموران بلافاصله با گرفتن موضعی مناسب با قاچاقچیان درگیر ... تیراندازی به عزاداران بهبهان از شایعه تا واقعیت؟
بین الملل | خبرخوان ساعت صفر
saatsefr.com/fa/cat/9/
... ائتلاف عربستان علیه تروریسم با هدف منحرف کردن افکار عمومی از تروریسم رژیم ..... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا · بارش باران و مه گرفتگی در جاده‌های ...
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ...
herisepoya.ir/?p=8770
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... برجام باید به تصویب مجلس برسد/در پرونده بورسیه ها وزیر مخاطب است · انتقال ... جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ۶ مصدوم برجای ... گفتنی است گشت عملیاتی بسیج با همکاری ماموران انتظامی توانستند کلیه ... انفجار تله انفجاری در نیک‌شهر/شهادت ۳ مأمور ناجا و مجروح شدن تعدادی دیگر.
درگیری مردم با نیروهای انتظامی در زاهدان از شایعه تا واقعیت ...
biqarar.com/7589/درگیری-مردم-با-نیروهای-انتظامی-در-زاهد.html
۱۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زاهدان پرس,جزئیات تیراندازی ساعت بامداد به مردم عزادار در بهبهان وی,اظهار تاسف ... ظهر امروز با اجرای مانور نظامی مأموران در بازار رسولی زاهدان موجی از جنگ روانی در .... ۲)) جزییات تازه درگیری شب گذشته نیروی انتظامی با اشرار زاهدان … ... فرماندار تکاب با اشاره به ضرورت وجود روحیه تعامل و همکاری در سازمان ها اضافه کرد: …
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ...
gotvandnews.ir/?p=23139
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ۶ مصدوم برجای ... گفتنی است گشت عملیاتی بسیج با همکاری ماموران انتظامی توانستند کلیه ... ‌در اربعین خروج از مرز امکانپذیر نیست/قرارگاه ‌اربعین‌ در ناجا مستقر شد‌ ... آه خوزستانی ها دامن ابتکار را گرفت/سیاسی کاری پدر محیط زیست را در آورده است!

آیا منظور شما این بود؟: جزئیات درگیری‌ بهبهانی ها
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

    جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - Bartarinha.IR ...
    www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار اجتماعی

۴ ساعت پیش - خبرگزاری مهر: فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - صفحه نخست
asredena.com/fa/news/21807/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران-ناجا
۳ ساعت پیش - عصردنا : فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد. حسین ملک ...
تصاویر برای جزییات درگیری‌ بهبهانی هاگزارش تصاویر

    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها
    نتیجه تصویری برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها

تصاویر بیشتر برای جزییات درگیری‌ بهبهانی ها
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - دبلیو خبر
wwwkhabar.ir/5164551
۴ ساعت پیش - فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزییات درگیری بهبهانی ها با ماموران ناجا - تی نیوز
tnews.ir/news/5B5A53915083.html
۳ ساعت پیش - عصردنا : فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد. حسین ملک ...
جزییات درگیری بهبهانی ها با ماموران ناجا - خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/15217779
۴ ساعت پیش - خبرگزاری مهر: فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزییات درگیری‌ بهبهان - فرارو
fararu.com/fa/news/255851/جزییات-درگیری‌-بهبهان
۴ ساعت پیش - جمعی از اهالی روستای شهرویی از توابع شهرستان بهبهان عصر سه شنبه در اعتراض به روند استخدامهای ... برچسب ها: بهبهان ، درگیری ، جزییات.
ArtOnlines - جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا
www.artonlines.com/news/.../جزییات_درگیری‌_بهبهانی_ها_با_ماموران_نا...
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا. ... فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی ...
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - سی ای سی نیوز
seeisee.ir/fa/news/2382611/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران-ناجا/
۴ ساعت پیش - فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.
جزئیات درگیری بهبهانی هاباماموران ناجا - ناطقان
nateghan.ir/fa/news/36195/جزئیات-درگیری-بهبهانی-هاباماموران-ناجا
۵ ساعت پیش - فاضل محمدپور گفت: درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی یک کشته و دو ... جزئیات درگیری بهبهانی هاباماموران ناجا ... پربازدید ها.
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - سایت تفریحی و ...
www.neginjonoub.ir/tag/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران/
ماجرای درگیری و تیراندازی در بهبهان / عکس و فیلم. 4 ساعت ago ۰. جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی ۰.
جزئیات درگیری در بهبهان
nilo-picture.rozblog.com/post/150
۲ ساعت پیش - فاضل محمدپور گفت: درگیری مردم روستای شهرویی…,جزئیات درگیری در بهبهان,شهر عکس. ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - صفحه نخست ...
آخرین جزییات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک نفر کشته ...
www.ghatreh.com/.../آخرین-جزییات-درگیری-تیراندازی-بهبهان-نفر-ک...
۵ ساعت پیش - درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی یک کشته و دو مجروج برجا گذاشت. -کلید واژه ها: درگیری - بهبها.
سایت خبری جوسار 21 | جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ...
josar21.ir/tag/جزییات-درگیری‌-بهبهانی-ها-با-ماموران/
برچسب: جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا. img · عکس: سقف مسکن مهر فرو ریختسایت خبری جوسار ۲۱ · حوادث ۰ میلاد محمدی آذر ۲۵, ۱۳۹۴. ad_1] :سایت خبری ...
آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک ... - عصر ...
www.asriran.com › صفحه نخست › حوادث
۴ ساعت پیش - آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فاضل محمدپور ... برچسب ها: بهبهان ، تیراندازی · بازدید از صفحه اول.
جزئیات درگیری در بهبهان همراه با تصاویر
sarbehava.ir/1394/09/25/1486
۲۱ دقیقه پیش - رین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان www.fardanews.com/fa/news/473215 1 hour ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا - صفحه نخست.
تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان - صدای ...
sedayiran.com/fa/.../تشریح-آخرین-جزئیات-درگیری-شب-عاشورا-در-بهبه...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان. کد خبر: ۸۵۸۶۱ ... حلب سوریه در چه مدت باید از اشغال تروریست ها خارج شود؟ رسانه‌های غربی: ...
یک کشته و دو مجروح در درگیری‌های بهبهان | فیدگاه - آخرین ...
feedgah.com/item/14/.../یک-کشته-و-دو-مجروح-در-درگیری-های-بهبهان/
جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا. فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر ...
فیلم حادثه تیراندازی در بهبهان 2 آبان ماه 94 |عکس ها تصاویر ...
www.freecamp.ir/post/429
۳۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم حادثه تیراندازی در بهبهان 2 آبان ماه 94 |عکس ها تصاویر کلیپ ویدئو ماجرا جزئیات ... جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری .
آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک نفر کشته ...
news.shomalgardi.com/.../آخرین-جزئیات-درگیری-و-تیراندازی-در-بهبها...
۴ ساعت پیش - آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. کد خبر: ۴۳۸۲۳۵ ... برچسب ها: بهبهان ، تیراندازی · بازدید از صفحه ...
جزئیات درگیری ساکنان «روستای شهرویی» بهبهان با مأموران ...
www.khouznews.ir/.../جزئیات-درگیری-ساکنان-روستای-شهرویی-بهبهان...
۷ ساعت پیش - عصر روز گذشته برخی ساکنان «روستای شهرویی» بهبهان در اعتراض به ... جزئیات درگیری ساکنان «روستای شهرویی» بهبهان با مأموران نیروی انتظامی ... برچسب ها: درگیری در بهبهان ، بهبهان ، روستای شهرویی ، پالایشگاه گاز بیدبلند.
آخرین جزییات حادثه تیراندازی روز عاشورا در بهبهان - کلید ملی
kelidemelli.com/fa/news/1346
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یکی از شهروندان بهبهانی که در محل حادثه حضور داشته به کلیدملی گفت: گویا درگیری که با سلاح ساچمه‌زنی ... با این حال دادستان عمومی و انقلاب بهبهان جزییات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را ... و انقلاب بهبهان با تشریح حادثه جزییات تیراندازی به عزاداران حسینی در مسیر امام زاده ... جنبش های دانشجویی در فضای شبکه ها ...
جزییات درگیری‌ بهبهان - kodoom.com - Kodoom
news.kodoom.com/iran-economy/جزییات-درگیری-بهبهان/.../5440821/
۲ روز پیش - فرماندار شهرستان بهبهان گفت: از مجموع استخدامهای پالایشگاه بید بلند ۲ تا کنون ۱۶.۵ درصد استخدامها مربوط به اهالی روستای شهرویی این شهرستان ...
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ...
www.asrebehbahan.ir/article/10101304.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش عصر بهبهان ، شب گذشته درگیری مسلحانه گروهی از اوباش روستاهای اطراف بهبهان قلب مردم عزادار ... (رتبه فعلی 0.0/5 ستار ها) تمامی آرا: 0 ...
ایسنا - جزئیات حادثه تیراندازی بهبهان
isna.ir/fa/news/94080300656/جزئیات-حادثه-تیراندازی-بهبهان
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرماندار بهبهان گفت: حادثه تیراندازی شب گذشته (2 آبان) به دلیل اختلافات ... سرویس: استان ها - خوزستان ... فرماندار بهبهان گفت: حادثه تیراندازی شب گذشته (2 آبان) به دلیل اختلافات قومی بوده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده‌اند.
آغاز طرح نظارت بر قیمت ها ویژه شب یلدا-صدا و سیما|خبرپو
khabarpu.com/n.php?u=آغاز-طرح-نظارت-بر-قیمت-ها-ویژه-شب...
آغاز طرح نظارت بر قیمت ها ویژه شب یلدا-صدا و سیما|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... جزییات درگیری‌ بهبهانی ها با ماموران ناجا · چرخنده و خرازی در صدر!
دیوار نیوز - آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک ...
www.divarnews.com/شرح-خبر/?r...جزئیات-درگیری...بهبهان-/-...
۴ ساعت پیش - بهبهان: درگیری مردم روستا و پلیس بر سر استخدام در پالایشگاه/ یک ... فاضل محمد پور دادستان بهبهان در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین جزئیات درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی ... برچسب ها: بهبهان ، تیراندازی.
تازه ترین جزییات درگیری خونین طایفه‌ای در باغملک ...
raaknews.com/...جزییات_درگیری...طایفه‌ای.../دستگیری_125_نفر_از_...
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تازه ترین جزییات درگیری خونین طایفه‌ای در باغملک/دستگیری 125 نفر از ... سمالی در پاسخ به مهر مبنی بر اینکه آیا آتش سوزی خانه ها در شهرستان رامهرمز .... "مژدهی پور"/رئیس شورای شهر امیدیه کاندیدای حوزه انتخابیه بهبهان شد+عکس ...
جزییات درگیری‌ بهبهان :: تیک - پژواک
pajvak.com/main/article/view/389956/جزییات-درگیری-بهبهان
۱۸ دقیقه پیش - فرماندار شهرستان بهبهان گفت: از مجموع استخدامهای پالایشگاه بید بلند 2 تا کنون 16.5 درصد استخدامها مربوط به اهالی روستای شهرویی این شهرستان ...
آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
۲ ساعت پیش - فاضل محمدپور گفت: درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران ... فاضل محمد پور دادستان بهبهان درباره آخرین جزئیات درگیری مردم ... برچسب ها.
جزئیات حادثه تیراندازی محرم در بهبهان - عقیق
aghigh.ir/fa/news/64616/جزئیات-حادثه-تیراندازی-محرم-در-بهبهان
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همزمان با برگزاری مراسم عاشورای حسینی در شهرستان بهبهان، دو موتورسوار که اسلحه غیرمجاز ... استان ها; seprator nav .... قومی بوده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده‌اند، گفت: این حادثه در شهر بهبهان روبه‌روی امامزاده حیدر به وقوع پیوست.
آخرین جزئیات حادثه تیراندازی روز عاشورا در بهبهان ...
javanenghelabi.ir/news/35746.html
۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت: 6نفر از عوامل ... دیدگاه ها حداکثـر تا 24 ساعـت بعد بررسی و تاییـد خواهـد شد . ..... و زدودن بحث درگیری طولانی با آمریکاست / آمریکا قدرت مهار حزب‌الله لبنان را ندارد.
آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک نفر کشته ...
news.agerinlawfirm.com/page.php?id=46818
۴ ساعت پیش - فاضل محمدپور گفت: درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی یک کشته و دو مجروج برجا گذاشت. فاضل محمد پور دادستان بهبهان در گفت‌وگو با میزان درباره آخرین جزئیات درگیری مردم ... برچسب ها: بهبهان ، تیراندازی.
بالاترین: جزییات درگیری‌ مسلحانه در بهبهان
https://www.balatarin.com/permlink/2015/12/16/4035516
۵۸ دقیقه پیش - جزییات درگیری‌ مسلحانه در بهبهان. news.gooya.com ۰ کلیک. فرماندار شهرستان بهبهان گفت: از مجموع استخدامهای پالایشگاه بید بلند ۲ تا کنون ... ۹ آزمایشات شیمیایی رژیم بر روی تورک ها/مسمومیت 1000 نفر از اهالی یک روستا در ...
سایت جماران - آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان
www.jamaran.ir/...های.../آخرین_جزئیات_درگیری_شب_عاشورا_در_بهبهان
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان. صفحه اصلی · بازنشر; آخرین جزئیات ... وحشت اسپانیایی ها از توپ های مرموزی که از آسمان می افتند+عکس ...
درگیری در بهبهان - خبر روز
khabareruz.itubg.com/search/?q=درگیری+در+بهبهان
تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان ..... در این درگيري ها جیره خوران متجاوزان به یمن به رهبری «حمود المخلافی» و یک گروه تروریستی به سرکردگی ...
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ...
noorehowzeh.ir/?p=18781
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ۶ مصدوم برجای ... در خوزستان نسبت به ترویج برنامه های ضد فرهنگی دانشگاه ها/آیت الله جزایری:خط ما نمی ...
درگیری ماموران نیروی انتظامی بهبهان - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=درگیری+ماموران+نیروی...بهبهان+
تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان .... وی افزود: با بررسی ماموران پلیس مشخص شد محموله این تریلی ها قاچاق و فاقد مجوز گمرکی است که به همین منظور ...
جزییات تیراندازی خونین در بهبهان - بهترین ها
mededu13.ir/جزییات-تیراندازی-خونین-در-بهبهان.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیرندازی افراد شرور در بهبهان سرهنگ موسوی رئیس معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با رد تمامی شایعات در مورد درگیری در گروه‌های ...
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ...
www.nabzesahar.ir/1394/08/.../جزئیات-حادثه-تیراندازی-شب-عاشورای-به...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای 6 مصدوم برجای ... موج واکنش ها به گستاخی رئیس جمهور ترکیه/ آیا دستگاه دیپلماسی ...
تشریح اخرین جزییات درگیری شب عاشورا در بهبهان - جاست فان
mihan.jusfun.in/pjust1858648_تشریح-اخرین-جزییات-درگیری-شب-عاش...
تشریح اخرین جزییات درگیری شب عاشورا در بهبهان - جاست فان در این باره نوشت: ... ظریف گفت بسیاری از شب ها بخاطر نگرانی از سنگینی مسیولیت خوابم نمی برد ...
آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان * یک نفر کشته ...
www.titremomtaz.ir/.../آخرین%20جزئیات%20درگیری%20و%20تیرانداز...
۴ ساعت پیش - آخرین جزئیات درگیری و تیراندازی در بهبهان / یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. کد خبر: ۴۳۸۲۳۵ ... برچسب ها: بهبهان ، تیراندازی · بازدید از صفحه ...
اخرین جزییات درگیری شب عاشورا در بهبهان - سرگرمی
mihan.sargarmii.in/psarg1856762_اخرین-جزییات-درگیری-شب-عاشورا-د...
اخرین جزییات درگیری شب عاشورا در بهبهان - سرگرمی در این باره نوشت: اخرین جزییات ... حوادث مجله اینترنتی برترین ها و یاسوج 24 پایگاه خبری یاسوج و یاسوج 24 ...
جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ...
roshankhabar.com/8396/جزئیات-حادثه-تیراندازی-شب-عاشورای-بهب/
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات حادثه تیراندازی شب عاشورای بهبهان/درگیری طایفه ای ۶ مصدوم برجای گذاشت/اخلالگران دستگیر شدند ... آخرین مطالب; پربازدیدترین ها.
جزئیات درگیری کردها و ترک ها در توکیو، پایتخت ژاپن :: پاندا
panda.blog.ir/.../جزییات-درگیری-کردها-و-ترک-ها-در-توکیو،-پایتخت-ژ...
... پایتخت ژاپن 1 . جزئیات درگیری کردها و ترک ها در توکیو، پایتخت ژاپن - ‌کوردپرێس‌ ... گفته های ان .... جزئیات حادثه تیراندازی شب گذشته بهبهان از زبان فرماندار.
آخرین جزییات تیراندازی در بهبهان - حمایت
www.hemayatonline.ir/detail/News/9178
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برگزیده ها ... آنگونه که دادستان بهبهان در گفتگو با «حمایت» خبر داده است، درگیری شخصی میان ... در حالی که اخبار و شایعات شبکه‌های اجتماعی حاکی از به رگبار بستن عزاداران بهبهانی در شب عاشورا بود اما بیان جزئیات حادثه از سوی ...
پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
آیا نگران هستید که همکاران و مدیران سازمان درک درستی از چالش ها و دلهره های کاری شما نداشته ..... جزییات درگیری ساکنان روستای شهرویی بهبهان با مأموران نیروی انتظامی ...
آخرین جزئیات حادثه تیراندازی روز عاشورا در بهبهان / علت ورود ...
www.mashreghnews.ir/.../آخرین-جزئیات-حادثه-تیراندازی-روز-عاشورا-در-...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدپور جزئیات حادثه تیراندازی دیروز بهبهان را تشریح کرد و گفت:با توجه به اینکه چند روز قبل در جلسه ... نصف ایراین ها عشق دعوا و تیراندازی و کتک کاری اند. ... و ان شاء الله اونقدر درگیر فتنه خودش میشه که زودتر شرش کم میشه.
جزییات تیراندازی خونین در بهبهان - بی باک نیـــوز
www.bibaknews.com/563144/جزییات-تیراندازی-خونین-بهبهان.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزییات تیراندازی خونین در بهبهان - روز گذشته خبر در سایت‌ها منتشر شد ... در مورد درگیری در گروه‌های عزاداری و تیراندازی به عزاداران حسینی، عنوان ...
تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان - جوان
javanonline.ir/fa/.../تشریح-آخرین-جزئیات-درگیری-شب-عاشورا-در-بهبها...
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این درگیری به هیچ وجه در مراسم عزاداری روی نداده است. ... تشریح آخرین جزئیات درگیری شب عاشورا در بهبهان. سرهنگ سید ... آخرین اخبار پربازدید ها.
پایگاه خبری تحلیلی شرق پرس | درگیری مسلحانه مردم یک ...
www.sharghpress.com/c41.../درگیری-مسلحانه-مردم-یک-روستا-با-مامورا/
۶ ساعت پیش - فرماندار بهبهان درباره جزئیات درگیری مسلحانه مردم روستای شهرویی با ... درگیری مسلحانه مردم یک روستا با ماموران انتظامی یک کشته و ۲ مجروح در پی داشت ... برچسب ها : بستن جاده, جزئیات, درگیری مسلحانه, روستای شهرویی بهبهان, ...
درگیری پالایشگاه بیدبلند بهبهان - خبر
khabargozari.xyz/search/?q=درگیری+پالایشگاه+بیدبلند+بهبهان
۸ ساعت پیش - درگیری اهالی روستای شهرویی بهبهان با ماموران نیروی انتظامی ... بهبهانی‌ها به اصفهان نمی‌روند/دیدار پاس همدان و منتخب تهران لغو شد ... به گزارش تابناک ورزشی، درهمين رابطه با سروش رفيعي تماس گرفتيم تا از جزييات ماجرا بپرسيم.
نتلی - جزییات درگیری طایفه ای در زاهدان
nabikhabar1.ayabazh.ir/page-80365.html
جزییات درگیری طایفه ای در زاهدان. ... برچسب ها : درگیری ,انتظامی ,حادثه ,خودروی ,زاهدان ,خودرو ,اطلاع رسانی ,درگیری طایفه ,ماموران انتظامی ,مرکز اطلاع ,خیابان جمهوری ...
جزئیات حادثه تیراندازی بهبهان - پایگاه خبری تحلیلی قم فردا
www.qomefarda.ir/news/172051
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قم فردا: فرماندار بهبهان گفت: حادثه تیراندازی شب گذشته (2 آبان) به دلیل اختلافات قومی بوده و هر دو طرف درگیری دستگیر شده‌اند. ... جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
جزییات درگیری طایفه ای در زاهدان | آرشیو وبلاگهای ایران
nabikhabar1-blogfa.sobata.ir/page-217408.html
منبع : گنجینه نبی خبر خبرنگار روزنامه زاهدانجزییات درگیری طایفه ای در زاهدان برچسب ها : درگیری ,انتظامی ,حادثه ,خودروی ,زاهدان ,خودرو ,اطلاع رسانی ,درگیری طایفه ,ماموران ... انجمن دفاتر پیشخوان روستایی استان گلستان · شرکت بيمه ميهن - بهبهان ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 873
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 3,677
  • بازدید سال : 27,346
  • بازدید کلی : 930,031