loading...
دانلود کتاب |انشا |تحقیق درباره ی|مقاله
محسن بازدید : 455 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

آموزش دانلود عکس‌ های اینستاگرام براحتی و آسان و بدون برنامه و نرم افزار

Instagram-Top-Tips

این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که اینستاگرام را نشناسد! این شبکه اجتماعی ایجاد شده تا افراد بتوانند تصاویر و ویدیوهای کوتاه را با دیگر دوستانشان به اشتراک بگذارند. اینستاگرام علی‌رغم تمامی مزایایش، نواقصی نیز دارد. یکی از همین نواقص اینستاگرام، این است که نمی‌توان تصاویر به اشتراک گذاشته شده دوستان‌تان را دانلود کنید! پیش‌تر روشی را ارایه دادیم که توسط آن می‌توانستید با کامپیوتر به اینستاگرام دسترسی داشته باشید و امروز تصمیم گرفتیم تا شما را با راهی برای دانلود تصاویر موجود در اینستاگرام آشنا کنیم. پس با زاناتک همراه باشید.

دانلود عکس‌های اینستاگرام در کامپیوتر

برای دانلود تصاویر اینستاگرام در کامپیوتر می‌بایست به وب‌سایت Instagrabber بروید. در صفحه اصلی این وب‌سایت و در کادر موجود نام اکانت مورد نظرتان را وارد کنید. سپس تمامی تصاویر موجود در آن برای شما به نمایش در آمده و شما ضمن تماشای تعداد لایک‌ها و … می‌توانید به راحتی تصویر مورد نظر خود را از طریق گزینه سبز رنگ موجود در زیر تصویر (Save Image)، دانلود کنید. جالب است بدانید که در این روش حتی نیازی نیست که شما عضو اینستاگرام باشید و یا وارد اکانت خود شوید!

Download instagram photo Zanatech (5)

Download instagram photo Zanatech (1)

Download instagram photo Zanatech (2)

Download instagram photo Zanatech (3)

دانلود عکس‌های اینستاگرام در اندروید

فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی شامل تعداد بسیار زیادی از اپلکیکیشن‌هاست که همگی امکان دانلود تصاویر اینستاگرام را برای شما فراهم می‌کنند اما یکی از بهترین‌های آن‌ها Photo Saver For Instagram نام دارد.

صفحه رسمی زاناتک در اینستاگرام را دنبال کنید

بعد از دانلود این اپلیکیشن از طریق لینک زیر، آن را اجرا کنید. سپس در صفحه اصلی برنامه توسط یوزرنیم و پسورد خود وارد اکانت اینستاگرام‌تان شوید. برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا لازم است که اکانت مربوط به آن را در اینستاگرام دنبال کنید. پس از انجام تمامی کارهای گفته شده، می‌توانید آیکون آبی رنگ (شبیه به فلاپی) موجود در بخش بالایی برنامه را زده و تصاویر مورد نظر را در دستگاه اندرویدی خود ذخیره کنید. از جمله قابلیت‌های متفاوت این برنامه انتخاب چند تصویر و دانلود گروهی آن‌هاست.

Download instagram photo Zanatech (4)

اگر شما نیز راهی برای دانلود تصاویر اینستاگرام دارید، آن را با ما از طریق بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

دانلود برنامه Photo Saver For Instagram از گوگل پلی

منبعubergizmo

آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام با EasyDownloader | فارنت
farnet.ir/1392/11/.../how-to-download-instagram-images-without-root/
ویدئو/ آموزش دانلود تصاویر اینستاگرام بدون نیاز به روت با EasyDownloader ... (Notification Pane) بروید، خواهید دید که عکس یا ویدیو مورد نظر شما دانلود شده است.
آموزش ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام در گوشی و ویندوز
www.gooyait.com › آموزش
در این بخش با چند شیوه‌ی مختلف برای ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام در هارد درایو ... با کلیک بر روی این لینک می‌توانید به راحتی عکس مورد نظر را دانلود کنید.
آموزش دانلود و ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام Instagram
mobology.ir › آموزش ها و مقالات موبایل › آموزش ها › Android
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط Mr. Mobology
۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وقتی شما وارد شبکه اجتماعی اینستاگرام میشوید , تعداد زیادی عکس و فیلم را مشاهده میکنید که ممکن است شما بخواهید آن عکس یا ویدیو را در گوشی ...
دانلود InstaSave Pro – Instagram Save 2.7.1 نرم افزار ذخیره ...
getandroid.ir/download/apps/.../1599-InstaSave-Pro-Instagram-Save.htm...
دانلود آخرین نسخه و جدیدترین ورژن اینستاسیو InstaSave Pro – Instagram Save نرم ... InstaSave Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به عکس های اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید . .... آموزش تایپ فارسی در BlueStacks با کیبورد کامپیوتر.
آموزش ذخیره کردن عکس و فیلم های موجود در پست های ...
tarfandha.net/save-file-and-video-on-instagram/
۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در صورتی که قصد دارید عکس ها و فیلم های موجود در اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود ذخیره و یا در پروفایل خود پست کنید با آموزش سایت ...
آموزش دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام (Instagram)
www.mehran-system.ir › ... › ترفندهای اینستاگرام
سایت مهران سیستم اینبار در این آموزش قصد داریم به شما ترفندی رو یاد بدیم که خیلی راحت می توانید عکسها و فیلمهای دوستانتان را در اینستاگرام ذخیره و دانلود کنید.
دانلود InstaSave Pro 2.7.1 - ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام ...
www.farsroid.com › نرم افزار اندروید › ابزارها
رتبه: ۳٫۷ - ‏۱۹۱ رأی
InstaSave Pro نرم افزاری کاربردی و عالی برای ذخیره ی عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران سراسر جهان در شبکه ... دانلود InstaSave Pro - ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام اندروید! ... آموزش نصب بازی های دیتا دار آموزش دانلود با بارکد.
iGetter for Instagram Pro 1.5.1 نرم افزار دانلود ویدیو و عکس ...
androidgozar.com › نرم افزار اندروید
رتبه: ۴٫۴ - ‏بازبینی توسط AndroidGozar
بسته آموزشی کسب درآمد. پکیج رویایی ... پکیج اختصاصی و جامع شامل سه بسته آموزشی ... iGetter for Instagram Pro 1.5.1 نرم افزار دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام.
آموزش ذخیره کردن تصاویر در اینستاگرام - پونک
www.poonak.org/آموزش-ذخیره-کردن-تصاویر-در-اینستاگرام.html
۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش ذخیره کردن تصاویر در اینستاگرام حتما با این مسئله رو به رو شدید که عکس های Instagram دوستانتان را نمی توانید ذخیره یا دانلود کنید ، فقط ...
آموزش دانلود عکس های اینستاگرام Instagram » آموزش به زبان ...
www.peachlearn.com › نرم افزار
۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - چندی پیش مطلبی در مورد Application اینستاگرام و آموزش استفاده از آن در سایت قرار دادیم. حتما با این مسئله رو به رو شدید که عکس های Instagram ...
ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام در کافه بازار برای اندروید
https://cafebazaar.ir/app/Amir.komak.instagram/?l=fa
روش کار این برنامه با تمامی برنامه های مشابه فرق دارد و نیاز به کپی کردن لینک ، خروج از اینستاگرام ، ورود به برنامه دیگر و دانلود عکس یا فیلم نیست ... با این برنامه ...
نرم‌افزار و آموزش دانلود عکس و ویدئو از اینستاگرام - وبسوار
websavar.ir/fa/news/2835
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با استفاده از این نرم‌افزار از هر حساب کاربری اینستاگرام قادر به دانلود تصاویر و فیلم‌ها و ذخیره آن‌ها خواهید بود.
آموزش ذخیره مستقیم تصاویر اینستاگرام با توییک ...
cafeapple.net › آموزش
۸ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کافه اپل | سایت تخصصی اپل | دانلود بازی و نرم افزار آیفون آیپاد آیپد | دانلود ... آموزش ذخیره مستقیم تصاویر اینستاگرام با توییک Instahancer.
آموزش دانلود عکس های اینستاگرام Instagram در کامپیوتر - بر ...
savaaegh.ir/1393/06/31/post%20333
حتما با این مسأله رو به رو شدید که عکس های Instagram دوستانتان را نمی توانید ذخیره یا دانلود کنید، فقط می توانید آن ها را مشاهده کنید. در این آموزش قصد داریم به شما نرم ...
ذخیره عکس اینستاگرام » اپراتک | سایت آیفون آیپاد آیپد ...
appratech.net › تگ های مطالب
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود Instapics: اپلیکیشن اینستاگرام برای آیپد .... آموزش آپدیت آیفون و آیپد به iOS 9.1 ... اپل iOS 9.1 را برای عموم عرضه کرد + لینک دانلود.
آموزش دانلود عکس ها و فیلم ها از اینستاگرام با ایفون
www.appget.ir/آموزش-دانلود-عکس-ها-و-فیلم-ها-از-اینستاگ/
آموزش دانلود عکس ها و فیلم ها از اینستاگرام با ایفون اینستاگرام یک شبکه ی اجتماعی برای به اشتراک گذاری و دیدن تصاویر است که مطمئنا با ان اشنایی دارید.
نحوه ذخیره سازی تصاویر در اینستاگرام - نیمکت فناوری ...
techbench.ir/نحوه-ذخیره-سازی-تصاویر-در-اینستاگرام/
۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - قابلیت ذخیره سازی عکس ها در اینستاگرام به صورت مستقیم برای کاربران قرار داده نشده است. ... آموزش ذخیره سازی تصاویر در اینستاگرام ... در اینستاگرام، نیاز به نرم افزاری به نام easy downloader دارید که از اینجا قابل دانلود است.
دانلود InstaGetter Pro 1.0.8 نرم افزار ذخیره تصاویر و ویدیوهای
www.apktops.ir › نرم افزار های اندروید › اجتماعی
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... و ویدیوهای موجود در پروفایل های عمومی در اینستاگرام را ذخیره نمایید. ... برنامه ی کودک نابغه ، یک بازی و سرگرمی آموزشی برای کودکان پیش ...
آموزش دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام - فارنت - آپارات
www.aparat.com/.../آموزش_دانلود_تصاویر_و_ویدئوهای_اینستاگرام_-_...
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - فارنت آموزش دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام - فارنتfarnet.ir آموزش دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام - فارنت اینستاگرام , , فارنت.
روش جدید دانلود ذخیره عکس و کلیپ از اینستاگرام instagram
www.ramsarsms.com/.../روش-جدید-دانلود-ذخیره-عکس-و-کلیپ-از-اینس.h...
آموزش و روش دانلود ذخیره عکس و کلیپ از اینستاگرام instagram. 452424245888888888888. http://www.ramsarsms.com. آموزش دانلود و ذخیره کردن عکس و فیلم از ...
آموزش ذخیره عکس در اینستاگرام - سرزمین دانلود
www.sarzamindownload.com/contents/2135/
نرم افزار دانلود عکس از اینستاگرام (برای اندروید) - InstaSave Pro 2.6.5 Android ( 4478 .... در ادامه این مطلب روش ذخیره سازی عکس های اینستاگرام را آموزش خواهیم داد.
آموزش دانلود تصاویر از اینستاگرام , آموزش تصویری
amozesh.net › اینترنت و شبکه های اجتماعی
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود تصاویر از اینستاگرام-آموزش حرفه ای اینستاگرام - ترفندهای مخفی اینستاگرام - آموزش تصویری ترفندهای جدید اینستاگرام - آموزش دانلود از ...
آموزش کامل کار با اپلیکیشن اینستاگرام به همراه تمامی ...
www.zoomit.ir/howto/smartphonetablet/20194-all-thing-about-instagram
به طور پیش‌فرض در اینستاگرام امکان دانلود عکس‌ها وجود ندارد و برای این موضوع به ناچار باید از ابزارهای جانبی، یا اینستاگرام‌های مود شده استفاده کرد. پیشتر به طور ...
دانلود از اینستاگرام در اندروید - آموزش تصویری - علم فردا
www.elmefarda.com/آموزش-دانلود-از-اینستاگرام/
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش تصویری دانلود از اینستاگرام . آموزش دانلود ویدیو از اینستاگرام . روش دانلود عکس از اینستاگرام . نحوه دانلود ویدیو ها و عکس ها از اینستاگرام .
ذخیره تصاویر اینستاگرام instagram با نرم افزار ... - اپل اپس
appleapps.ir/ذخیره-تصاویر-اینستاگرام-instagram-با-نرم-افزا/
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ذخیره تصاویر اینستاگرام instagram با نرم افزار InstantSave for Instagram, Vine and ... تصاویر اینستاگرام در آیفون,ذخیره فیلم اینستاگرام در ایفون,ذخیره عکس instagram ... بازدید : 6,322; آموزش جیلبریک آی او اس ۹ توسط نرم افزار Pangu ... بازدید : 4,207; لینک های دانلود iOS 9.0.2 برای آیفون و آیپد و آیپاد تاچ
آموزش دانلود عکس و فیلم از instagram با کامپیوتر - فیکس فان
fixfun.ir › آموزش و ترفند
در این پست افزونه ای برای مرورگر گوگل کروم معرفی می شود که توسط این افزونه میتوانید به راحتی و فقط با یک کلیک فیلم و عکس های موجود در اینستاگرام ( instag.
آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام | سایت تفریحی و سرگرمی ...
www.overdoz.ir/ترفند-و-آموزش/آموزش-دانلود-فیلم-از-اینستاگرام/
یکی از شبکه هایی که برای اشتراک عکس و فیلم است اینستاگرام نام دارد.ما در اموزش های گذشته چگونگی ثبت نام و چگونگی اپلود فیلم را اموزش دادیم. اما برای دانلود ...
دانلود ویدیو و تصاویر از اینستاگرام با InstaGetter Pro v1.1 ...
www.javanmobile.com/21940/instagetter-pro-android/
نرم افزار اندروید دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام InstaGetter Pro 1.1 ( نسخه فول و آنلاک شده ) معرفی جدیدترین نسخه ... آموزش استفاده از نرم افزار InstaGetter Pro :.
آموزش ذخیره عکس و فیلم در اینستاگرام - دانلود آهنگ جدید
www.20patogh.com/tag/آموزش-ذخیره-عکس-و-فیلم-در-اینستاگرام
شبکه اجتماعی اینستاگرام پر از تصاویر و عکس های جالب توجه و زیباست؛ اما نکته بد ماجرا اینجاست که کاربران این شبکه اجتماعی، تنها قادر به دیدن و به اشتراک ...
آموزش دانلود تصاویر از اینستاگرام | وبلاگ ایران آی تی
itiran.kajblog.ir/?p=47
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همانطور که می دانید اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که امکان به اشتراک گذاری عکس و ویدئو را به کاربران می دهد و به ان ها اجازه ...
نحوه ی دانلود فیلم از اینستاگرام - جذاب
www.jazzaab.ir/نحوه-ی-دانلود-فیلم-از-اینستاگرام.html
یکی از شبکه هایی که برای اشتراک عکس و فیلم است اینستاگرام نام دارد.ما در اموزش های گذشته چگونگی ثبت نام و چگونگی اپلود فیلم را اموزش دادیم. اما برای دانلود ...
نحوه دانلود فیلم اینستاگرام | دانلود های
www.downloadhi.ir/tag/نحوه-دانلود-فیلم-اینستاگرام/
با برنامه اینستادانلود تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام را به رایگان و بدون محدودیت دانلود نمایید… نحوه کار با ... ۳- دانلود را فشار دهید ... ادامه مطلب | ... آموزش تزئین سفره نذری ویژه محرم و صفر ... تبدیل فیلم و عکس به یکدیگر با VideoMach 5.9.14 Pro.
آموزش جامع از اینستاگرام ( از نصب تا فرستادن عکس ) تصویر
www.nazaragha-salam.ir/news/905
آموزش جامع از اینستاگرام ( از نصب تا فرستادن عکس ) + تصویر,علی زیرایی,پایگاه اطلاع رسانی,نظرآقا سلام,روستای نظرآقا,آموزش و دانلود,سوالات مربوط به,اینستاگرام ...
آموزش دانلود عکس و ویدئوهای اینستاگرام - کَــلَــک آمــوز
kalakamuz.ir/آموزش-دانلود-عکس-و-ویدئوهای-اینستاگرا/
آموزش دانلود عکس و ویدئوهای اینستاگرام. برای این کار روش های مختلفی وجود داره که ما در اینجا به شما بهترین روش های موجود را آموزش خواهیم داد.
توییک SaveGram ( ذخیره ی عکس ها و فیلم های اینستاگرام ...
www.appletech.ir/توییک-savegram-ذخیره-ی-عکس-ها-و-فیلم-های-اینستا...
اگر تاکنون درون نرم افزار اینستاگرام عکسی را دیده اید که به هر دلیلی نیاز به ذخیره ... [font_awesome icon=”fa-mail-reply-all”] آموزش دانلود رایگان تمامی توییک های ...
آموزش تصویری دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با نرم افزار ...
berooznet.com/1393/11/easy-downloader/
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روزانه هزاران نفر در شبکه اجتماعی اینستاگرام فیلم و عکس های بسیاری به اشتراک میگذارند,گاهی پیش آمده که دوست داشته اید عکسی را که میبینید ...
آموزش دانلود عکس‌های اینستاگرام
ketabesabz.com/webgardi/id/18937/آموزش-دانلود-عکس-های-اینستاگرام
شما قضاوت کنید: این خانوم ها دلرباترین افراد لیست 2015 هستند۶ آموزش ساخت ... مهربانبررسی اختصاصی هواوی آنر 4 ایکس (Honor 4X)آموزش ساخت رمز عبوری که هرگز ...
آموزش تصویری ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام در گوشی و ...
asrebank.ir/.../آموزش-تصویری-ذخیره-کردن-عکس‌های-اینستاگرام-در-گو...
۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسیاری از کاربران با استفاده از امکانات ویرایش عکس در اینستاگرام ... با کلیک بر روی این لینک می توانید به راحتی عکس مورد نظر را دانلود کنید ...
آموزش دانلود عکس‌های اینستاگرام - زاناتک
www.zanatech.ir/6370/آموزش-دانلود-عکس‌های-اینستاگرام/
۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش دانلود عکس‌های اینستاگرام Save Instafram Photo.
EasyDownloader for Instagram v1.6.3
apknews.ir/18403/easydownloader-for-instagram.html
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهترین اپلیکیشن موجود برای دانلود فیلم ها و عکس های اینستاگرام } { پیشنهاد بسیار ویژه } { کاملا تست شده + آموزش } یکی از بزرگترین مشکلات ...
آموزش تصویری دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام با ... - لوتوس
www.lotuslaptop.com/.../آموزش-تصویری-دانلود-فیلم-و-عکس-از-اینست...
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس در شبکه اجتماعی اینستاگرام هم بعد از آمدن نسخه اندرویدی آن با استقبال خاصی از سوی مخاطبان و علاقمندان مواجه شد و ...
دانلود نرم افزار ذخیره تصاویر اینستاگرام InstantSave for ...
www.downloadkral.com/instantsave-for-instagram-vine-and-snapchat
بخش آموزش .... دانلود نرم افزار ذخیره تصاویر اینستاگرام InstantSave for Instagram, Vine and SnapChat آیفون ... ذخیره تصاویر اینستاگرام; ذخیره ویدیو های اینستاگرام; ذخیره چنتایی; امکان گزارش; امکان کامنت گذاشتن; جستجو عکس بر اساس تگ ...
دانلود دانلود از اینستاگرام (پروفایل شخصی) :: مایکت
myket.ir/App/com.../دانلود-از-اینستاگرام-پروفایل-شخصی
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این یک مجموعه ترفند آموزشی برای دانلود و مشاهده عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام بدون استفاده از اپلیکیشن های مخصوص و با استفاده از برنامه موجود در ...
آموزش و ترفندهای دانلود فیلم از اینستاگرام
www.parsnaz.ir/education-and-tricks-download-videos-from-aynsta.html
یکی از شبکه هایی که برای اشتراک عکس و فیلم است اینستاگرام نام دارد.ما در اموزش های گذشته چگونگی ثبت نام و چگونگی اپلود فیلم را اموزش دادیم. اما برای دانلود ...
سایت اینستاگرام www.instagram.com,آموزش اینستاگرام
lavdan.com/p/social-networks/www.instagram.com-اینستاگرام.htm
برای ورود به سایت اینستاگرام www.instagram.com لطفا روی عکس یا متن زیر کلیک ... دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و اندروید instagram for android and pc
آموزش دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام - مجله اينترنتي مراحم
www.morahem.com/majale/training-video-and-photos-from-instagram/
۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کردن/ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام در اندروید : ... کنید ( اگر میخواهید با موبایل از لینک زیر داتلود کنید این آموزش را مطالعه کنید ) :.
آموزش ذخیره کردن عکس و فیلم در اینستاگرام - EasyToLearn.ir
easytolearn.ir/آموزش-ذخیره-کردن-عکس-و-فیلم-در-اینستاگر/
۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلم های آموزشی نرم افزار ها و ترفند ها | آموزش های تصویری نرم افزارها کامپیوتر و موبایل. ... نحوه ذخیره کردن عکس های اینستاگرام در کامپیوتر.
با InstaDown عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود ... - ...
winphone.ir/نرم-افزار-با-instadown-عکس-ها-و-فیلم-های-اینستاگ/
۱۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش موبایل آموزش ... نرم افزار : با InstaDown عکس ها و فیلم های اینستاگرام را دانلود کنید. ... برای دانلود کردن عکس و فیلم مراحل زیر رو طی کنید:.
آموزش دانلود عکس های اینستاگرام instagram بایگانی - انزل وب
anzalweb.ir/tag/آموزش-دانلود-عکس-های-اینستاگرام-instagram/
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطالب مرتبط با برچسب آموزش دانلود عکس های اینستاگرام instagram ... اینستاگرام (instagram)، شبکه ی اجتماعی محبوبیست که بعد از انتشار در ...
نرم افزار قرار دادن عکس کامل در اینستاگرام + دانلود - نمناک
namnak.com/11314-عکس-کامل-در-اینستاگرام.html
اینستاگرام و عکس کامل در اینستاگرام و عکس بدون برش در اینستاگرام و گذاشتن عکس بدون برش در اینستاگرام. ... با دانلود و نصب این نرم افزار می توانید عکس خود را در همان سایز واقعی و با همان کیفیت عکس خود را در .... آموزش تصویری نصب ویندوز 8.
آموزش دانلود عکس از اینستاگرام بایگانی - MobiTek.ir
mobitek.ir/?tag=آموزش-دانلود-عکس-از-اینستاگرام
اضافه کردن امکانات جدید به اینستاگرام با توییک InstaTools. توییک InstaTools رو به جرات میتونم بگم بهترین توییک منتشر شده برای برنامه اینستاگرام میباشد ...
آموزش دانلود فیلم از اینستاگرام به صورت تصویری
learn-station.ir/post/70
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این پست ما براتون آموزش دانلود فیلم از نرم افزارمحبوب اینستاگرام رو ... شما زمانی که از اینستاگرام استفاده می کنید دانلود ویدیو ها و عکس ها کار ...
آموزش دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام - کاکتوس دانلود
cactusdl.ir › دسته‌بندی نشده › آموزش ها
۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۳ instagram_. آموزش ذخیره تمام تصاویر و ویدیوها در نرم افزار اینستاگرام اندروید. Save All Pictures in instagram Android. بسیار ساده و ۱۰۰% عملی و ...
آموزش: روش دانلود تصاویر و ویدئو های اینستاگرام در آیفون ...
www.ariamoons.com › آموزش
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر شما یکی از کاربران پر و پا قرص اینستاگرام باشید حتما پیش آمده است که بخواهید ویدئویی و یا تصویر را ذخیره کنید و نتوانسته اید. اینک ما ...
آموزش ذخیره تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام با Save-o-gram ...
www.mehrdad32.ir/1719/how_to_save_instagram_video_and_photos/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از ویژگی های بارز نرم افزار نام برده شده می توان به رایگان بودن و سرعت بالای آن به همراه امکانات مطلوب مانند دانلود تمامی تصاویر و دانلود در یک فایل ...
آموزش دانلود عکس های اینستاگرام - درباره ی ما
hipost.ir/news/f7a7dce6174e17bf854fee5e6d0f5a73_0/
تریبون مستضعفین » چطور عکس از کامپیوتر به روی اینستاگرام منتشر کنیم؟ صفحه اصلی آرشیو مرام‌نامه پیوندها تماس با ما جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | الجمعة 21 جماد أول ...
Layout : اپلیکیشن جدید اینستاگرام برای ساخت کلاژ عکس ...
4farda.com/1394/01/layout-اپلیکیشن-جدید-اینستاگرام-برای-ساخت-ک/
Layout : اپلیکیشن جدید اینستاگرام برای ساخت کلاژ عکس + آموزش ... شما باید آن را به صورت مجزا از نرم‌افزار رسمی اینستاگرام دانلود و بر روی ابزار خود نصب کنید.
آموزش کار با اینستاگرام/روش های دانلود فیلم از اینستاگرام ...
https://fa.wikibooks.org/.../آموزش...اینستاگرام/روش_های_دانلود_فیلم_از...
دنیای امروز دنیایی مجازی در قدم توا و بعد واقعیست. از این نظر شبکه‌های اجتماعی زیادی پدید امده‌اند. یکی از شبکه‌هایی که برای اشتراک عکس و فیلم است اینستاگرام نام ...
آموزش تصویری نصب اینستاگرام روی کامپیوتر Instagram ...
learn.patoghu.com › آموزش ساخت اکانت ها
رتبه: ۴٫۵ - ‏۹۱ رأی
Instagram اینستاگرام نام شبکه مجازی عکس می باشد که تا کنون میلیون ها نفر در ... داداش اینستاگرام مخصوص بلواستکس رو دانلود کردم اما ارور میده تورو خدا یه راهی ...
آموزش ثبت نام و کار با اینستاگرام با کامپیوتر | راشاوب
www.rashaweb.ir/آموزش-ثبت-نام-و-کار-با-اینستاگرام-با-کام/
دانلود نسخه مود شده اینستاگرام | امکان دانلود ویدئو و عکس و . .... پاسخ دادن · آموزش استفاده از اینستاگرام در کامپیوتر - دانلود آهنگ جدید فارسی | تیتر خوان.
آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام - فیلم آکا - سلامت
www.akairan.com/filme/amoozesh/a743823112114102.html
۳ روز پیش - آموزش دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام - فیلم آکا, فیلم های آموزشی, فیلم ،دانلود فیلم، اشتراک ویدیو, نوشته شده توسط akairan, زبان persian.
دانلود Instagram 7.9.0.2 - جدیدترین نسخه اینستاگرام ...
www.android30t.com/instagram/
استخدام کارجویان. دانلود Instagram 7.9.0.2 - جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید+پلاس ... امکان نمایش عکس های به اشتراک گذاشته شده ی سایر کاربران در اینستاگرام. – مشاهده و لایک کردن ... آموزش تصویری حدف کامل اکانت اینستاگرام · دانلود اینستا ...
آموزش دانلود و ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام | ...
mayedar.ir/tag/آموزش-دانلود-و-ذخیره-کردن-عکس-و-فیلم-از/
روش های آسان و بی دردسر ذخیره ی عکس های اینستاگرام روش یک : دانود برنامه ی Instasave با دریافت و نصب این برنامه ، تمامی تصاویری که در فید اینستاگرام قرار دارند ...
آموزش ذخیره کردن عکس و فیلم های موجود در پست های ...
apper.blog.ir/.../آموزش-ذخیره-کردن-عکس-و-فیلم-های-موجود-در-پست-های-ا...
۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش ذخیره کردن عکس و فیلم های اینستاگرام. دانلود کردن/ذخیره کردن عکس و فیلم های اینستاگرام در اندروید بسیار ساده می باشد و شما می توانید به ...
آموزش ذخیره فیلم و عکسهای اینستاگرام با استفاده از Down
learning.asarayan.com/آموزش-اینستاگرام.../3078-آموزش-ذخیره-فیلم-و-ع...
۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابتدا اپلیکیشن Video Downloader for Instagram را دانلود کنید . ... اپلیکیشن اینستاگرام را باز نموده و عکس یا فیلم مورد نظر خود را باز نمایید.
ابزاری برای دانلود و ذخیره عکس و فیلم از اینستاگرام - تابناک
www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - شبکه اجتماعی اینستاگرام پر از تصاویر و عکس های جالب توجه و زیباست؛ اما نکته بد ... اگر نیاز به ذخیره و دانلود تصاویر اینستاگرام دارید، در نتیجه نیاز به یک نرم افزار جانبی برای این مقصود هست. ... صفحه نخست » علمي -آموزشی.
ذخیره تصاویر اینستاگرام‌ در گوشی‌های روت شده اندروید - وب ...
amirweb.me › تلفن همراه › اندروید
۱۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اینستاگرام‌ یک برنامه بسیار عالی برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو‌های ... آموزش فلش کرنل بر روی گوشی‌های خانواده Xperia با استفاده از Fastboot .... روی گزینه ی دانلود کلیک میکنم هیچ اتفاقی نمیوفته و عکس ذخیره نمیشه لطفا ...
دانلود برنامه هک اینستاگرام+اموزش کامل هک و ترفندها ...
3newdownload2015.com › برنامه موبایل
آموزش هک اینستاگرام در IOS اپل… Security Experts Facebook هک اینستاگرام راشاوب دانلود نسخه مود شده اینستاگرام امکان دانلود ویدئو و عکس و . . . راشاوب آموزش ...
دانلود کلیپ و عکس از اینستاگرام توسط گوشی آیفون چگونه ...
www.apple-nic.com/.../1799-دانلود-کلیپ-و-عکس-از-اینستاگرام-توسط...
رتبه: ۵ - ‏۵ رأی
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این آموزش قصد داریم تا به این موضوع بپردازیم که چگونه میتوان از اینستاگرام کلیپ های منتشر شده توسط دوستانمان را توسط گوشی آیفون دانلود ...
ذخیره کردن عکس از کاربری با اکانت private در اینستاگرام ...
redicon.ir/ذخیره-کردن-عکس-از-کاربری-با-اکانت-private-در-ا/
Tagsinstagram, Instaradio, اموزش, ترفند های اینستاگرام, ذخیره کردن عکس از ... اگر همیشه برای دانلود بعضی از تصاویر در اینستاگرام به در بسته خورده اید ، ما برای ...
دانلود عکس از اینستاگرام/نرم افزار جدید راحتر - پربازدید
reuters.blogsky.com/.../دانلود-عکس-از-اینستاگرام-نرم-افزار-جدید-راحت...
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... و مشکلات برنامه. دانلود InstaSave Pro - ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام اندروید! ... آموزش دانلود و ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام Instagram
اُاُجوو (OojoO) - آموزش ذخیره عکس در اینستاگرام
www.oojoo.ir/posts/آموزش%20ذخیره%20عکس%20در%20اینستاگرام
15 آوريل 2015 ... در صورتی که قصد دارید عکس ها و فیلم های موجود در اینستاگرام را دانلود و بر روی گوشی خود ذخیره و یا در پروفایل خود پست کنید با آموزش سایت .
آموزش دانلود ذخیره عکس و تصویر از اینستاگرام
funtoop-rzb.heevblog.ir/page-465203.html
صوت و تصویری ... آموزش دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام (Instagram) ... که خیلی راحت می توانید عکسها و فیلمهای دوستانتان را در اینستاگرام ذخیره و دانلود کنید.
[تصویری] آموزش دانلود عکس و ویدیو از اینستاگرام پروفایل ...
www.appgozar.ir/Forum/Post/338
۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر به دنبال این هستید که به ساده ترین روش عکس ها و ویدیو ها را بدون باز کردن اپلیکیشن جانبی دانلود کنید می توانید از این آموزش سودمند ما بهره ...
سیو کردن عکس های اینستاگرام InstaSave Pro v2.7.1
www.androidha.com/98950-instasave-pro-instagram-save/
۲۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کنید ... برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس عکس های مورد علاقه خود را دانلود کنید . عکس ها را لایک کرده و آن ها را در هر کجایی که هستید ببینید . ... آفیس · آلارم · آموزشی · آنتی ویروس · ابزارک · ابزارهای جالب · اس ام اس ...
آموزش تصویری اینستاگرام instagram من نمیدونستم میشه ...
www.zibakade.com › سرگرمی › تکنولوژی های روز
آموزش تصویری اینستاگرام instagram دوستان عزیز با توجه به اینکه در طی این مدت ... زیاد شده تصمیم گرفتم آموزش کامل این من نمیدونستم میشه فیلمم دانلود کرد. ... این فیلترهای اینستاگرام هستند که وظیفه زیبا کردن عکس های شما را بر عهده دارند.
اموزش دانلود عکسهای موجود در حساب کاربری فیس بوک یا ...
www.king2net.com/اموزش-دانلود-عکسهای-موجود-در-حساب-کارب/
۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اموزش دانلود عکسهای موجود در حساب کاربری فیس بوک یا اینستاگرام+ Social Downloader. Social-Downloader4. در سال های گذشته مردم برای ارسال ...
دانلود آموزش اینستاگرام 1.1 آخرین نسخه برای اندروید ...
www.plazza.ir › نرم افزار اندروید › آموزشی
۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آموزش اینستاگرام 1.1 آخرین نسخه برای اندروید گروه برنام. ... و علاوه بر آموزش به زبان ساده و همراه با عکس، شامل آموزش های پیشرفته نیز میباشد.
دانلود کتاب آموزش اینستاگرام - پی سی دانلود
p30download.com › کتاب › کامپیوتر › آی تی
رتبه: ۳٫۵ - ‏۴٬۷۳۱ رأی
۲۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود کتاب اموزش شبکه اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام. ... اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که این امکان را به کاربران ...
آموزش تصویری ثبت‌نام و کار با اینستاگرام : وب سایت چت ها ...
web-site-chatha.chatha.ir/?p=35812
۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آموزش نصب اینستاگرام / آموزش ثبت نام در اینستاگرام / آموزش کار با اینستاگرام .... نرم‌افزار و آموزش دانلود و ذخیره عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام.
آموزش جامع و کامل اینستاگرام (instagram)؛ هر آنچه که باید ...
sam-mobile.ir/آموزش-جامع-کامل-اینستاگرام-instagram-هر-آنچه/
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حال در این آموزش جامع و کامل اینستاگرام به این می پردازیم که چگونه با اینستاگرام کار ... دانلود عکس چه رادیکال جوانهای اینستاگرام ما با هم هستیم؟
ترفند : save کردن عکس های اینستاگرام - صفحه اول سایت
www.cooldownload.ir/post/1200/learn-save-photo-instagram.html
۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در واقع فایل به فرمت HTML ذخیره می شود و نه JPEG. …,آموزش : نحوه چگونگی سیو save ذخیره کردن عکس ها در اینستاگرام Instagram,دانلود رایگان ...
اینستاگرام و آموزش کامل قابلیت های آن - شگفت انگیز
www.shegeftangiz.com/archive/.../اینستاگرام-و-آموزش-کامل-قابلیت-های...
شگفت انگیز: حتی اگر تاکنون از سرویس مشهور اشتراک عکس اینستاگرام ... برای اندروید عرضه شد و طی مدت هفت روز ۱۰ میلیون بار دانلود شد و به قدری محبوب شد که ...
آموزش فتوشاپ - اضافه کردن افکت اینستاگرام (Instagram) ...
persiangfx.com/.../photoshop/photoshop.../give-your-photos-a-fast-and-s...
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه: Adobe Photoshop - سطح آموزش: متوسط - زمان مورد نیاز برای تکمیل ... دانلود حجم 0.53 مگابایت- آموزش اضافه کردن افکت اینستاگرام به عکس ...
دانلود InstaSave ذخیره عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام - برا تو
barato.ir/instasave/
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود برنامه InstaSave ذخیره عکس ها و فیلم ها در اینستاگرام. ... آموزش تصویری پس گرفتن اکانت جیمیل هک شده در اندروید. آموزش تصویری پس ...
دانلود 4K Stogram 1.9.3.933 نرم افزار دانلود عکس و فیلم از ...
www.p30world.com › نرم افزار › اینترنت
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویژگی های نرم افزار دانلود عکس و فیلم اینستاگرام – 4K Stogram: ... Pro 3.6.0 – نرم افزار تهیه عکس و فیلم از دسکتاپ و ساخت فیلم آموزشی ...
ماجرای فالو شدن ریحانه ملتی توسط مسی در اینستاگرام + عکس ها
www.amazing.ir/1393/05/06/fallow-instagram-rihana-melati-by-messi/
بیوگرافی عکس ریحانه ملتی مرداد 93 عکس ریحانه ملتی بازیکنان والیبال ماجرای فالو شدن ریحانه ملتی توسط مسی در اینستاگرام عکس آدرس اینستاگرام ریحانه ملتی فالو. ... آموزش تصویری بافتنی ..... + عکس · خبر فوت علی طباطبایی – واکنش بازیگران به درگذشت علی طباطبایی · دانلود رمان پرتگاه ابدی نوشته کیمیا با فرمت PDF ...
دانلود ویدئوها و عکس های اینستاگرام در اندروید - پرشین بکس
persianbax.ir/دانلود-ویدئوها-و-عکس-های-اینستاگرام-در/
۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برای فراگیری آموزش دانلود ویدئوها و عکس های اینستاگرام در اندروید با پرشین بکس همراه باشید . روش اول : استفاده از EasyDownloader. در این روش ...
آموزش کار با اینستاگرام Instagram - تاپ ناز
www.topnaz.com › کامپیوتر و اینترنت › آموزش و ترفند
۲۸ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینستاگرام, آموزش اینستاگرام, سیستم عامل اندروید, اپلیکیشن اینستاگرام, ... اینستاگرام, فیسبوک, اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام, آموزش ثبت. ... رایگان است و می بایست از طریق Apple Store یا Google Play دانلود کنید.
با Instahancer عکس های اینستاگرام را در دیوایس ذخیره کنید!!!
appstore.blogfa.com/post/299
برچسب‌ها: instahancer, دانلود عکس های Instagram, دانلود عکس های اینستاگرام, سورس توییک ... آموزش رفع مشکل نشناخته شدن آیفون توسط آیتونز (صد در صد عملی)!
جایگزینی مناسب برای اینستاگرام - ویندوز ایران
www.windowsiran.com/6tag/
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه ۶tag ویندوز فون | جایگزینی مناسب برای اینستاگرام (با قابلیت ... قابلیت افکت گذاری و اعمال فیلتر در عکس ها .... آموزش های تخصصی.
آموزش ذخیره کردن عکس های اینستاگرام با Instaport | پی سی ...
p30news.com/4054/آموزش-ذخیره-کردن-عکس-های-اینستاگرام-با.html
۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مثلا می توانید انتخاب کنید که ۱۸ عکس آخر حساب تان دانلود شوند، یا عکس هایی که بین دو تاریخ مشخص در اینستاگرام قرار داده اید (این گزینه ها کاملا ...
دانلود اینستاگرام Instagram شبکه اجتماعی عکس + آموزش
androidzoom.ir › بهترین اپلیکیشن های اندروید › ارتباطات
۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اینستاگرام به جرئت میتوان گفت بهترین شبکه اجتماعی عکس است که در سال 2010 توسعه یافت اپلیکیشن محبوب Instagram در مدتی کمی ...
اموزش دانلود عکس از اینستاگرام - ویکی سینما - ویکی‌پی‌جی
video.wikipg.com/show/.../اموزش+دانلود+عکس+از+اینستاگرام_1124412
اموزش دانلود عکس از اینستاگرام,آموزشی , ,ترفندهای اینترنتی. ... عکس از اینستاگرام. rt · ارسال شده از شبکه ویکی آموزش 1394/01/23 - 3 بازدید - مدت زمان : 00:01:51 ...
ساخت اسلایدر تصاویر اینستاگرام با Instagram Slider Widget
hamyarwp.com/instagram-slider-widget/
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط بهاره کوهستانی
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ آموزش ویدیویی اضافه شد! سلام؛ ... دانلود آموزش ویدیویی ساخت اسلایدر تصاویر اینستاگرام با Instagram Slider Widget.
آموزش ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام در تلفن و ویندوز ...
netring.ir/3343/2014/11/.../آموزش-ذخیره-کردن-عکس‌های-اینستاگرام-و.ht...
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش ذخیره کردن عکس‌های اینستاگرام در تلفن و ویندوز. توسط پرهام ... با کلیک بر روی این لینک می‌ توانید به راحتی عکس مورد نظر را دانلود کنید.
ترفندستان دریچه: عکس‌ها و ویدئوهای اینستاگرام را به راحتی ...
www.yjc.ir/.../ترفندستان-دریچه-عکس‌ها-و-ویدئوهای-اینستاگرام-را-به-را...
حتما خواسته اید که عکس ها یا فیلم های اینستاگرام را با کیفیت عالی دانلود کنید و بدون اسکرین شات گرفتن آنها را ذخیره کنید. با این آموزش می توانید عکس ها و فیلم ...
آموزش دانلود عکس از اینستاگرام - تک اندروید
www.takandroid.com/tag/آموزش-دانلود-عکس-از-اینستاگرام/
این مقاله ی اختصاصی تک اندروید بصورت ساده درباره مدیریت اکانت، گرفتن عکس و استفاده از اینستاگرام شما را راهنمایی می کند. اول موارد ابتدایی یعنی دانلود، نصب، ...
آموزش دانلود عکس های اینستاگرام
queryha.ir/news/089ae44f35395825d05f5f22d5dc481e_5/
آموزش دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام - فارنت.www.aparat.com ○ آموزش | تعریف و آموزش کار با اینستاگرام فیس‌بوک - نورنگار در اینجا به شما می‌گوییم که ...
آموزش برداشتن و دانلود عکس در اینستاگرام ( کار نشد نداره ...
www.cloobhp98.ir/post/42
این کار , کار سختی نیست مرحله اول : صفحه پروفایل کسی که میخواید عکسشو Save کنید رو باز کنید برای دیدن عکسها در سایز بزرگ روی آنها کلیک…,آموزش ..
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 873
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 285
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 135
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 325
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,073
  • بازدید ماه : 1,073
  • بازدید سال : 34,913
  • بازدید کلی : 937,598